
امسال برف کمی در تهران بارید. این برف علاوه بر زیبا کردن شهر تهران باعث شد بخشی از کمبود آب تهران و حومه آن جبران شود. البته دقیقا معلوم نشد چند درصد از کمبود آب تهران جبران شده است. شهرداری هم به وظیفه قدیمی خود عمل کرد و با شن پاشی و نمک پاشی به کمک مردم و خودروها آمد. کاری که سالها است در بسیاری از کشورها منسوخ شده و کشورهای مختلف به روشهای بهتری مانند ماشینهای جمع آوری برف و غیره روی آوردهاند. کاری که با توجه به خشکسالیهای اخیر میتواند بخشی از کمبودها را جبران نماید.در این میان من در این فکر...
ادامه مطلب